مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 08:302020-02-10اجتماعي

دمای صفر درجه رشت/ تداوم شدت بارش ها تا ظهر فردا


کارشناس هواشناسی گیلان از تداوم شدت فعلی بارش برف تا ظهر فردا خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر در رشت 15 سانتیمتر برف باریده و میزان بارش طی عصر و شب بیشتر خواهد شد.

- ایسنا/گیلان کارشناس هواشناسی گیلان از تداوم شدت فعلی بارش برف تا ظهر فردا خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر در رشت 15 سانتیمتر برف باریده و میزان بارش طی عصر و شب بیشتر خواهد شد.

مازیار غلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز بارش برف در مناطق جلگه ای استان گیلان از شب گذشته، اظهار کرد: در حال حاضر از هر 13 ایستگاه سینوپتیک هواشناسی استان گزارش بارش برف داریم.

وی با بیان اینکه دمای فعلی شهر رشت صفر درجه سانتی گراد است، افزود: طی 24 ساعت گذشته جیرنده با هشت درجه سانتی گراد زیر صفر، دیلمان با هفت درجه سانتی گراد زیر صفر و ماسوله با ئنج درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب سردترین نقاط استان بودند.

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به بارش باران در کیاشهر، تصریح کرد: از روز گذشته تاکنون عمدتا در نواحی جلگه ای استان بین 10 تا 15 سانتیمتر برف باریده است.

غلامی با بیان اینکه محور اسالم – خلخال بین 30 تا 50 سانتیمتر بارش برف داشته است، عنوان کرد: در ارتفاعات مرکزی و شرقی استان نیز بین 15 تا 30 سانتیمتر گزارش برف داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای صفر درجه رشت/ تداوم شدت بارش ها تا ظهر فردا

دمای صفر درجه رشت/ تداوم شدت بارش ها تا ظهر فردا